65+ var på kurs för Josefin Birkebro!
Publicerat onsdag, sep 10

Härligt väder och härlig stämning! Det tränades både individuellt och i grupp. Avslutningsvis blev det kadriljridning. Hur kul som helst! 🌸🤗

Tack Josefin för denna kurs, på återseende! 🙂

På Gång
Nyheter